Näytä yksittäinen viesti
  #40  
Vanha 05.11.2014, 12:09
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Moikka moi, rekisteröitynyt olen jo aiemmin...
Perkei siis täältä Lohjalta vaan morjes, Kaakkoismurretta puhuva lähemmäs nelikymppinen metalli-, rakennus- ja turvallisuusalojen seka(va)työmiesnainen.

Offiahan miä en siis harrasta ollenkaan (ellei offtopiccia oteta lukuun ), vaan palstalle olen eksynyt syystä että olen tuon SptV:n sisko ja kovasti minua tuo hänen offiharrastuksensa kiinnostaa. Tietty olen velipojalle kade hänen hienosta Suzukistaan, jollaisella mie mieluusti ajelisin kaikki ajoni, mutta minulla on kuitenkin ihan vaan tavallinen ja tylsä perheauto.

Olen suunnilleen aina töissä ja loput ajasta menee esiteinin paimentamiseen. Jos vapaa-aikaa kuitenkin joskus on, niin liikuntaa ja lukemista tulee harrastettua ja olen myös juuri hankkinut digijärkkärin ja kovasti jo halajan pusikoihin sitä testailemaan. Kaikenlainen ulkoilu, puuhailu, erätaidot ja vaeltelu on kiinnostuksenkohteena, samoin eläimet; siis varsinkin tuotanto- ja hyötyeläimet, mutta toki myös lemmikit.
Olen vähän niinku tällainen amispoika tungettuna karjalaismummun vartaloon, eli vahvasti omalaatuinen, mutta takuulla harmiton - eli ihan perus Tsernobylin laskeumasta lapsuudessaan osansa saanut elimäkeläinen.

Sitten joskus isona haluaisin päästä rahasta eroon ja muuttaa jonnekin rakkaan kotomaamme korpiin kylähulluksi - mutta sitä ennen tässä on vielä näitä työmaita kierrettävänä.
Juu että terveisiä tutuille ja peace kaikille tuntemattomille.

Viimeksi muokannut perkei : 05.11.2014 12:17
Vastaa lainaten