Viestiketju: Mikä vituttaa 2023
Näytä yksittäinen viesti
  #48  
Vanha 01.09.2023, 18:23
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.947
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Olen itseäni pitänyt aina vähän "aut of sköne" kaikessa asiassa, mutta tuntuu että eräs nimimerkki on aivan kujalla ja piireissään...


Otanpa pari kaljaa taskuihin ja lähdempä etsimään näin perjantain ratoksi vapaita perunapellon paikkoja asuttamastani kaupungista...


Ei kaikissa kaupungeissa viljelyhommat ole ihan ensimmäisenä mielessä. Siellä on enempi niitä hommia, jota pidettiin turhana.

Joskin kerrostalossa oli naapurissa kasvinviljelyä, josta sinipukuisilla oli huomautettavaa.

Moni vanhoista töistä on sellaisia, joihin voi ryhtyä jos kiinnostaa, vaan muoti muuttuu ja nyt ollaan mieluummin vaikka somevaikuttajia.

Kaupungin lähellä löytyy maksuhalua eri hommista kuin mitä itse tulee touhuttua vaikka aika lähellä on savottaa tarjottu.
https://www.ess.fi/paikalliset/6184012

Niin se on ennenkin ollut, että silmäätekevämpi aines päättää voimavarojen käytöstä vaikka pyramideihin. Kun olin ennen kunnallisvaaleissa ja halusin keskustella priorisoinnista myös vaalien jälkeen, kyllä suositumpaa on paukutella henkseleitä velkarahalla. Leväperäistä rahan käyttöä läytyy monelta tasolta yhteiskunnasta.

Viimeksi muokannut tekniikkamies : 02.09.2023 12:29