Näytä yksittäinen viesti
  #192  
Vanha 11.04.2020, 00:51
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Off-Road: "Basiliskoja-Viruksia" ja verta vuotavia naarmuja tms.


Voiko Harrastus (Maastoautoilu, ja nimenomaan maasturin korjaaminen "kädet naarmuilla") omalta osaltaan suojella koronalta?

Itse olen huomannut, että vastustuskyky vaihtelee jopa viikoittain/kuukausittain:

Siis jos on mennyt viikko/kuukausi/kuukausia, siten, ettei ole saanut verta vuotavaa haavaa jostain "likaisesta-" osasta ja/tai sen ympäristöstä.
(esim. maasturin ohjausnivelen, taikka koiranluun vaihto, "paras on johonkin turpeiseen, ruostuneeseen käden naarmuttaminen/haavan saanti, ja jos vara toivoa, niin suohon upottamisenjälkeen)
Niin pienikin naarmu, esim. renkaanvaihdossa, alkaa hehkua punaisena, vaikka verta ei ole vuotanut kuin väriksi.... ja jopa nostaa "ns. kuumeen", siis nostaa minun kainalosta mitattua lämpöä yli 36 asteen.

Ja kun sitten sattuu aikakausi, että vanhoja koneita pitää korjata paljon, ja saa jatkuvasti mm. suo/paska/ruoste yms. naarmuihin/haavoihin niin kuukauden, tai viikkojen jälkeen haavat menettää värinsä, siis siitä haavan ympäristöstä iho on melkein haavaan saakka ns. normaalivärinen, ja paranee ilman ylimääräistä "rähmimistä"


Tuo koronavirus on isompi, kuin asbesti- kuitu, siis ei läpäise edes P2 suodatinta?


Noista paljon puhutuista "maskeista"


https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit...covid-19#tauti


Minusta(mielipide):

Kaikki "paperiset" maskit, mitkä ei tiivisty ihoon, on etupäässä suojaamassa maskin kantajan keskustelua asiakasta tms. henkilöä /asiakasta-> siis suojaa terveydenhuollon ammattilaisen aiheuttamaa tartuntaa asiakkaille.

Kun nuo "terveysalan ammattilaiset" yritetään suojella töissä sattuneen tartunnan levittämiseltä noilla rajoituksilla.....
Niin entä ne "kollit ja tirpuset"
Jotka odottaa kotona kumppania töistä?
Vastaa lainaten