Näytä yksittäinen viesti
  #462  
Vanha 21.08.2023, 14:42
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Mun naamakirja muistutti tänään kuuden vuoden takaisesta puhelusta Offipalstalainen Lepa77:n kanssa. Mua nauratti tää muisto ihan hirveesti!
Vähän pohjustuksena, että olin siis ollut jonkun aikaa ajamatta mun LJ70:lla ja varmaankin käytön puutteesta se alkoi sitten merkkaamaan parkkipaikkaa öljylammikolla.
Tätä sitten hämmästelin ja tuskastelin Lepalle, ja hommahan meni näin:

Juttelin puhelimessa illalla mun luotto-Tojotamiehen Lepa77:n kanssa ja kerroin, että rakas maasturini on lirittänyt parkkipaikalle öljyä. Sellaista perseenhajuista öljyä.
Lepa kysyi heti, että "no haiseeko se miehen vai naisen perseelle?". Vastasin, että "no ei se moottoriöljyä ole, kyllä se miehen perseelle haisee", johon Lepa totesi sitten, että "kyllä se sitte laatikosta tulee" ja mie vastasin että "joo".
No puhelu eskaloitui siihen, että päädyttiin tekemään kaupat maasturista ja Lepa tuli hakemaan maasturia itelleen.
Lykkäsin Lepan nenän alle sen öljykipon, joka siellä maasturin alla oli ollut, ja sanoin, että tommosta öljyä sieltä valui.
Lepa haistoi kippoa ja sanoi, että "kyllä se tosiaan miehen perseelle haisee, oikeessa olit".
Maasturi lähti Lepan matkaan, ja mie jäin miettimään, että jos perä- ja laatikkoöljy haisee miehen perseelle, niin moottoriöljy haisee sitten varmaan naisen perseelle.
Muistakaa nyt sitte tämä muistisääntö, jos tarvii joskus arpoa että millä nesteellä se rakas maasturi sitä parkkiruutuaan merkkaa.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten