Näytä yksittäinen viesti
  #32  
Vanha 11.03.2019, 10:45
örkki örkki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.05.07
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 183
Perusasetus

Tuodaanpa tätäkin välillä esille ettei vallan unohtumaan pääse.
Palatakseni noihin wild card -systeemeihin,sääntöjen uudelleentulkinnan ja oikoluennan jälkeen olemme tulleet siihen tulokseen että kaikki wild cardit saa laittaa vaikka yhteen luokkaan,esim originaaliin 9 autoa joista tosin vain neljä ajaa maapisteistä.
Ja tästä aasinsiltaa kipaisten seuraavaan: modifiedissa on tällä hetkellä 6 ennakkoon ilmoittautunutta joista pitää setviä ne neljä jotka ajavat maapisteistä.Samoin promodissa on 6 autoa mutta heidän maapisteistä ajavat kuljettajat on jo ratkaistu viime vuoden Raision kisassa,näin on minulle kerrottu.
Originaali- ja protoluokissa on vielä tilaa + yksi wild card -paikkakin on vielä jäljellä.Ja myös ulkomaiden teameihin voidaan sijoittaa ajajia jos luokat tulevat tupaten täyteen.
www.eurotrial.fi -sivusto on tällä hetkellä elvytyksen alaisena,toivotaan että elpyy mahdollisimman pian.
Ilmoittautumiset ja ilmoittautumismaksu hoidetaan keskitetysti minun kauttani,tilino:n saa s-postilla pyydettäessä.Ilm.kaavake tulee em. sivustolle kunhan se tokenee horroksesta,voin kyllä lähettää sen myös niille joiden s-postiosoite minulla sattuu olemaan.Tai watsappina tai messengerissä tai...
Vastaa lainaten