Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 12.03.2014, 14:10
Kososen pentu:n Avatar
Kososen pentu Kososen pentu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.02.14
Sijainti: Haapalahti, Joensuu
Viestit: 21
Perusasetus

Päevee vaan kaikille!

Ajattellin tuossa nyt näpytellä tämän esittelyn alta pois kun huomasin tämän ketjun.
Oon lukenut jo vuosia tätä palstaa ja nyt se on lisääntynyt sairaslomalla ollessa(ollut jo joulukuun alusta, kun olkapää korkkasi töissä). Mut siihen esittelyyn...

Elikkäs, Hei olen Antti 26v ja minusta taitaa tulla jeepnisti! Nykyään asustelen karjalan puolella, mutta juuret on savonlinnassa. Muutin sieltä reilu 5 vuotta sitten tänne ,kun tuuli kuljetteli naaraan hajun täältä päin. Koulutkseltaan olen alunperin levyseppä hitsaaja ja niitä töitä kerkesin tehdä aika pitkään, mutta kun muutto tuli eteen niin pajan puolella olevat työpaikat olivat vähissä niin kouluttauduin pinta-käsittelijäksi. Sillä tiellä olen vieläkin paitsi että nykyäån olen maalamon esimiehenä joka tekee töitä siinä missä muutkin ja sit hoidan päälle nämä johtopuolen työt.

Aluksi ajelin toyota avensista, mut ekana talvena töihin mennessä ja metsällä käydessä tuli todettua että nämä lapiosulkeiset saapi riittää ja siitä alkoi maastoauton osto kummitella. Taisi kyllä pari talvea vielä mennä ennenkuin sain ostettua sen, mut siitä ilo sitten koitti kun tuli nelikko pihaan.

Tuli ostettua tuollainen pre-lowered citymaasturi jeep cherokee vuosmallia 03 2.8crd koneella ja vielä tuo renegade malli. Vähän aikaa sillä tuli ajettua sellaisenaan mut ei mennyt pitkään kun rupesi polttelemaan maastossa kulkukyvyn parantaminen. Tai siis ei sitä ole vieläkään paljon laitettu mut aina kun on jäänyt ylimääräistä rahaa. Aluksihan mie ajattelin että riittää kunhan on tuollainen oikea nelikko, mutta kun maalla oon asunut koko ikäni ja metsässä ja teiden ulko puolella liikuttua koneilla niin pitäähän sitä autollakin päästä.

Nyt sitten on se hetki kun ruvetaan viemään asiaa pitemmälle kun auto liittyi kattokerhoon. Vauriot ei ole suuria mut sen verran että joutuu osia vaihtamaan ja vähän peltiä oikomaan. Arvelin myös että jos tekisin ihan oman topicin tuonne maasturiprojektit osioon kun näistä kj-jeepeistä ei taida vielä olla sellaista.

Jeepit on kiinostanut ihan pikku pojasta asti ja niitä pitäisi saada lisää pihaan mutta laitellaa tämä nykyinen kuntoon ja katsotaan sitten jos ne vaikka lisääntyisi.

Viimeksi muokannut Kososen pentu : 12.03.2014 14:22
Vastaa lainaten