Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 05.03.2018, 14:20
Näpä:n Avatar
Näpä Näpä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.06.12
Sijainti: Tortinmäki
Viestit: 273
Perusasetus

Näin järjestäjän/kilpailijan roolissa heitän kysymystä ilmoille.
Onko tosiaan niin, että todetaan vaan kyseessä olevan kisa tilanne ja se on o.k aiheuttaa vahinkoa maastoon.
Itse koen tuon asenteen suureksi ongelmaksi, sillä se näkyy ajomaastojen saamisessa.
Nyt on tosi pahasti vaakalaudalla tämä kisapaikka. Toivonkin että kisaajat ottavat kantaa ja tuovat mielipiteensä julki. Vai onko tilanne se että vauriot vaan hyväksytään hiljaa olemalla?
Henkilökohtaisesti on tullut kyseiseen kisaan uhrattua pari talkoo tuntia ja kyllä vaan ketuttaa, jos kaikki työ on hukkaan heitettyä.
Nyt toivon keskustelua asiasta täällä palstalla. Näin nähdään kilpailijoiden linja ja saadaan selville haluaako kisaajat edes ajaa Honkakosken maastossa.
Itse todella toivon tämän kisapaikan olevan muillekkin mielekäs ja siellä on porukalla halua ajaa.
Mikäli näin ei ole voin heti nostaa kädet pystyyn ja todeta kisan perutuksi.
Enkä nyt halua saarnata vaan haluan nähdä kisaajien linjan asian suhteen.
Kyllä itsekin olen puita kolhinut ja niistä ilmoittanut järjestäjälle tai maanomistajalle.
Vahinkoja sattuu ja se on ymmärrettävää. Mutta kun tieto tulee heti on parempi tilanne asian hoitamiseen, verrattuna siihen, että tieto tulee puolenvuoden päästä kolmannelta taholta.
Vastaa lainaten