Näytä yksittäinen viesti
  #56  
Vanha 15.06.2010, 21:19
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.104
Perusasetus

Kai täällä on joku muukin jolla on tollanen vähän isompinäyttösempi vehe käytössä kuten esim tämä?

Ite hommasin tollasen ja toi 7" näyttö (800x480 resolla, noita 7" on myös tosihalpoja Photonavia vastaavalla resolla (480x272?) mutta mitä järkeä siinä on) on kyl hitsin paljon parempi noihin metsäteiden koluamisiin ja reittien suunnitteluihin mutta vähän neuvoa tarvisin kuitenkin.

Photonavin oon saanu ihan sellaseksi kun haluun, siinä on muitakin ohjelmia kuin Ozi (esim TomTom) ja se pelaa kaikinpuolin sutjakkaasti ja mä haluisin tän nykyisenkin sellaseksi. Niin että osaisiko joku kertoa että miten tosta saa ihan vaan windows laitteen? Nythän mä en ole osannu muuta kuin muuttaa laitteen käyttämän navigaatiosoftan haluamakseni ja siinä kaikki. Suurin ketutus on se että toi laitteen oma valikkosofta hienoine liikkuvine taustakuvineen pyörii kokoajan siinä alla ja se ilmeisesti vie niin paljon prossutehoa että Ozi pelaa huomattavasti tahmaisemmin kuin tuossa 'tuunatussa' Photonavissa.

MioMapsia tuolla on monin paikoin suositeltu mutta joka paikassa varoitellaan että etenkin noi halvat kinukkivehkeet saattavat mennä roskiskuntoon jos tossa menee bitti vinoon ja kukaan ei tunnu ite uskaltaneen tota noihin asentaa.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten