Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 03.07.2021, 17:30
ArtoM ArtoM ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.11.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 26
Perusasetus

Vanhan romun myynnin ihanuuksia


Vanhaa avo SJ410 projektia ollut myymässä ja sain vaihto ehdotuksen Terrano 2:seen. Kaveri hankkii siirtokilvet ja tulee paikalle vaihtamaan (Suzuki ei leimassa). Paikan päällä kova kiire laittaa tarrat suzukiin ja saada kauppa alta pois, mutta itse en vaihtoja tee testaamatta vaihtoautoa. 2.7TDi ei mikään raketti ole, mutta jos se hyytyy kolmosvaihteella isolla tiellä oleviin mäkiin ja tasaisella 0-80km/h vie yli 40s ja 0-100km/h ei riittänyt mikään suora niin laite ei ole kunnossa. Tästä vaihtaria tarjonnut tulistuu eikä suostu edes tulla kyytiin, jotta näyttäisin vian. Alkaa vaatia yli 200e korvauksena bensoista ja tarrakilvistä. Hyvää hyvyyttäni tarjoan 50e vaivasta, vaikka vika ei meikäläisen laitteessa olekaan. Tästä tulistuneena rikkoo lasin nyrkillä ja vääntää pyyhkijän ja juoksee kovaa vauhtia minua pakoon autoon ja kaasuttaa pois paikalta huutaen tekevänsä MINUSTA rikosilmoituksen . Eli olkaapa varovaisia tällaisiakin tapauksia on vapaalla. Itse ostanut ja myynyt autoja yli 20 vuotta eikä koskaan ole moista käynyt aikaisemmin.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_0942.jpg‎
Views:	434
Size:	351,4 Kt
ID:	99567  
Vastaa lainaten