Viestiketju: Turvapaikan hakijat
Näytä yksittäinen viesti
  #1393  
Vanha 24.03.2019, 14:48
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uteiN_H Näytä viesti
Tästä mä oon samaa mieltä.
Mun puolesta kaikki tulijat jotka elättävät itsensä ja perheensä sekä sopeutuvat vääräuskoisina maan tapoihin ovat tervetulleita.
Eli työperäinen maahanmuutto.
Meiltäkin lähtee vuosittain suuri joukko maailmalle ja osaa käyttäytyä siellä missä ovat.

Tämä ei vaan näytä toteutuvan millään......
Missä vika?
Mun mielestä liian löysässä linjassa niin pakolaisten, turvapaikanhakijoiden suhteen.......varsinkin musumaanien kanssa. Työperäiset erikseen.
Ehkä viranomaislta puuttu järkeä, näkemystä, kokemusta ja työkalut väärinkäyttäytyjien tunnistamiseksi.
Eli eivät löydä joukosta niitä kenellä muna pysyy housus.
Enkä mä ainakaan ole kuullut kenenkään naispuoleisen raiskanneen vääräuskoisia uroksia.
Ja noi ulkomaalaisten tekemät seksuaalirikosten määrät noussee 2018 tilastoissa järkyttäväksi k.o kansalaisten määrää verrattaessa koko väestöön.
Silti mahtuu noita tekijöitä originaaleihinkin mutta ne ovat silti tilastovähemmistöä.

Kaikessa pahassa noiden vääräuskoisten yksinäisten miespuoleisten pakolaisten tai turvapaikan hakijoiden kanssa pieni lisäkustannus säästäis suurilta kustannuksilta ja suurilta kärsimyksiltä, jos jokaiselle riskiryhmän edustajalle lahjoitettaisiin tervetuliaislahjana tekovagina, fleshlight tai pumpattava barbara valinnan mukaan ja olisi ollut heille jo suomalian rajan ylittässä selvää mitä seksuaalirikoksista tai pervokaahailusta seuraa.
Ja tälläkin toiminnalla olisi säätetty järkyttävä määrä euroja veromaksajien selkänahasta.

Kaikille turvapaikanhakijoille ja pakolaisille pitäisi olla US tyylinen tervetuliaskortti jonka allekirjoittavat ja painavat sormenjälkesä skanneriin......
Jonka takapuolella on kaikki rikokset mistä karkoitetaan ja allekirjoituksellaan sitoutuvat noudattamaan niitä.
Eikä tulijoiden dna näyte rekisteriin olisi ollenkaan pahasta.

Eikä tolle ainakaan naureittais maailmalla meille sen enmpää, kuin että meillä on ollut seksuaalivähemmistöihin kuuluva presidentti tai presidenttiehdokas.

Ja lopuksi pahoitteluni jos mielesi järkkyi lukemastasi.......
Mua teksti ei järkytä yhtään........Näillä toimilla olisi säästytty paljon pahalta.
Ja olisi saatu otanta koko joukkoon.
Tulevaisuudessa tästä tullee käytäntö tekoreikiä lukuunottamatta kaikkille turvapaikanhakijoille ja pakolaisille.
Ja kaikilta niiltä jotka ovat k.o statuksella saapuneet niin ne käydään niiltä hakemassa.
Tässähän tuli pitkästä aikaa monta ihan hyvääkin ehdotusta...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi