Näytä yksittäinen viesti
  #58  
Vanha 07.11.2019, 19:07
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Viestit: 834
Perusasetus

Oon vuosia sitten pöyritelly


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
Joo siis tyylipuhdas rasisti on kyllä tämä husu ja selvästi kokee jonkunlaista ylemmyydentunnetta valtaväestöä kohtaan, eikä ole ensimmäinen nimenomaan somali jonka käytös on tällaista. Kaverin vaimo oli kodinhoitajana vuosia sitten ja meni tämmöseen isoon somaliperheeseen, niin perhe kohteli käytännössä orjana, eipä sitä nyt hallitsijakansalta vähempää vois odottaakaan https://fi.wikipedia.org/wiki/Somalian_bantut, sitten pilataan samalla kaikkien tummien maine, vaikka muut afrikkalaiset. Esim. valtaosa kenialaisista hoitavat asiansa niin kuin pitää ja yrittävät sopeutua yhteiskuntaan.
Somppu taxikuskin hämeenkylän mäkkärin autokaistan tiskillä ympäri katuu....
Sen väärästä käyttäytymisestä taxin puikoissa, koska asiakas päättää ja maksaa...Ei taksin kuljettaja, jos tilanne ei ole lain vastainen.
Marisi odotusajasta mäkkärin autokaistan jonos. Parhaaseen aikaan seisotetaan autoo mäkkärin autokaistan jonos. Ja siihen aikaan mittareissa oli vielä odotusveloitus kun auto ei liiku. Tän jälkeen se ajo vielä mut kotiin eikä ollu jetsonit ovella seuraavana aamuna. Ties että mä olen oikeassa.

Kaks viikkoo tästä valkosen taksikuskin kanssa sama paikka...... Jätti mut siihen.....Jouduin soittaan uuden taksin.
Ties tai kuka oon.
Eli taksarit on suomen hevosmiesten tietotoimisto.

Viimeksi muokannut uteiN_H : 07.11.2019 19:43
Vastaa lainaten