Näytä yksittäinen viesti
  #57  
Vanha 07.11.2019, 17:09
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Viestit: 834
Perusasetus

Mulle kävi noin 2kk sitten Vantaalla.


Pe ilta saunan jälkeen noin klo 23 kattelin telkkuu kalsareis yksin kotona. Kuulu jotain kolinaa autokatoksest. ajattelin et ulkona tuulee. Menin kuitenkin katsoon noin 3min. kolinasta. Takapihalla oli joku albaani-romaani varas svidun kalliin maastopyörän kans. Huusin kun hinaaja. Juoksin samoin tein pilliin kiinni. Yritti huitoo mua ensin, väistelin tän jälkeen annoin nopeen ja kovan suoraan nekkuun silmien väliin jonka jälkeen kaverilla meni polvet veteläx. Tosta kun tokeni niin sanoin et seuraava isku tappaa. Tän jälkeen sain ratsata taskut , reput ym. ja ottaa omat kamani takas mitä sillä oli repussa, c-tek laturi, moottorisahaviiloja ym. Paperita kaverilta ei löytynyt, Puhu suomaliaa murtaen. Sanoi olleen suomalias noin 10v. Kerroin kaverille et seuraavaalla kerralla tapan sen jos tulee samalle mäelle. Ja käskin sen kertoo terveiset kavereillee että tälle mäelle ei kannata tulla koska täällä varkaat tapetaan itseteosta. Tän jälkeen heitin kaverin niskaperseotteela kadulle ja pyörän perään. Sisälle päästyäni olkkarin kännykälle soitin 112 ja annoin tuntomerkit ja kerroin että olen saanut omat tavarani takaisin ja että en käyttänyt väkivaltaa.
Nauhalta löytyy kaikki koska kamera valvonta oli jo. Tän jälkeen laitoin kyltit alueella nauhoittava kameravalvonta ja liiketunnistemella syttyvät valonheittimet autokatoksen ja tallin sisäänajoteille.

En olis ikinä uskonut et jotain tällast voi tapahtuu. Ja jälkeen päin ajateltuna mitä vaan olis voinu tapahtuu....Oneex ny meni hyvin.

Kaikilta naapureilta samalta kujalta tuli kiitosta toiminnasta. Heilläkin oli havaintoja epäilyttävästä liikehdinnästä ja tapahtumista aikaisemmin.

Tän jälkeen on ollu hiljasempaa.....tunnistamattomis ohikulkijois, haahuilioissa ja kaupustelijoissa meidän kujalla.
Eli viesti meni perille.

Tän jälkeen kun tutkin asiaa niin omistamalles kiinteistölle tullutta varasta kohtaan sulla on poliisin valtuudet kun tapaa varkaan itseteossa.
Mulle ei tullu mieleenkään kiihkeiden tapahtumien aikaan alkaa sitoman kaveria kiinni ja soittamaan jetsonei.

Ja ne poliisiitkaan ei useampaan kertaan puukolla iske....... korkeintaan etälamauttaa tai ampuu......

Ja lopputulemana......Mun mielipide.
Omankäden oikeus lain sallimissa rajoissa.
Ja olkaa tietoisia omista oikeuksistanne ja velvollisuuksistanne.

Viimeksi muokannut uteiN_H : 07.11.2019 18:59
Vastaa lainaten