Näytä yksittäinen viesti
  #125  
Vanha 24.11.2004, 16:30
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.396
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Laitoitko ihan vartavasten nelimillistä hardoxia, vai käytitkö "kaikki kelpasi mitä käteen tarttui"-menetelmää, kuten itse tulee tehtyä aika usein? Itse ajattelin tehdä alasuojia kevyemmästä kolmemillisestä. Miten on, mahtaako 3mm riittää pohjapanssariksi jos vähän jäykistelee laittamalla latia pystyyn sopiviin kohtiin yläpuolelle?

3-millisen saanti oli vähän heikkoa syksymmällä, kun kauppiaalta kyselin. Oli kuulemma tukkurillakin vain jotakin epämääräisiä paloja. Ei kuulemma edes 3-millistä heidän leikkuriin laiteta, joten olisi pitänyt pillittää paloja ja hitsata niistä jotakin kasaan. Jäi sitten mietintään...
Steelpalla ei ole kolmemillistä. Kolmosesta minä sen suunnittelin tekeväni, mutta kun ei saanut niin ei saanut. Ja nyt kun lopputulosta katsoo, niin ihan hyvä että ei saanut. Minä en pysty jäykistämään levyä yläpuolelta, kun tankki on melkein kiinni siinä. Ostin tuollaisen parineliöisen hukkapalan itselle. Tuollaiset 60€ / neliö on hintaa sillä. Laikalla ja plasmalla minä sitä leikkasin.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten