Näytä yksittäinen viesti
  #452  
Vanha 22.02.2022, 20:23
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.859
Perusasetus

"Onko mitään järkeä ajaa nelivedolla Helsingissä? Lumikaaos saa monet kaipaamaan autoltaan enemmän, mutta ihannoitu vetotapa voi aiheuttaa ikävän yllätyksen
Jos helsinkiläiset neliveto- ja kaksivetokuski menevät huoltoasemalle kahville ja käyvät läpi vetotapojensa plussia ja miinuksia, nelivetokuskin tyytyväinen hymy voi hyytyä."

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/...urce=www.is.fi

Parasta antia kommenttikenttä...

Mm: "Jorma Järvinen

13:36

Todellakin, nelivedon saa lumessa jumiin huomattavasti etuvetoa pahempan paikkaan. Pari viikkoa sitten olin auttamassa erään toisen iäkkään miehen kanssa nuorta miestä jolla oli auto, neliveto ja 320hv täysin jumissa hangessa. Tehtiin 1/2h töitä ja lähtihän se sieltä. Huvittavaa oli se että se toinen iäkäs mies tuli paikalle pikku Hyndailla ja ajoi sen parkkiin siihen viereen hervottomaan lumihankeen ja sanoi tuo kyllä menee vaikka peruutusvaihteella puuhun jos käskee.".

"Markku Kainulainen

13:12

Itse olen ajanut 30 vuotta ja n. miljoona kilometria säässä kuin säässä etuvetoisella autolla enkä ikinä ole jäänyt mihinkään kiinni, eikä yhtään matkaa ole jäänyt tekemättä sen vuoksi ettei ole nelivetoa. Että aika lapsellista touhua tuo nelivedon korostaminen jonkinlaisena välttämättömyytenä.".
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa.
Vastaa lainaten