Näytä yksittäinen viesti
  #58  
Vanha 19.10.2018, 16:59
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja james_III Näytä viesti
Säännöt ei kiellä puuhastelemasta juuri semmosia kilpiä eteen ja taakse kun itte tykkää, taikka vanhoja rekkareita jostakin. Myöskään rastia ei saa yhtään kauempaa vaikka olisi mimmonen lakana kilpenä, joten se normaali rekkarin koko lienee se järkevin.

Säännöt sanoo näin:


Nyt ei muuta kuin kilpikaupoille ja siitä eturekkarista sitte semmonen vannepaja mallinnen, eikös joo.
. Joo. Kyllä mun suzukissa on seuraavassa kisassa jotku kilvet. Mikkelin lyhyet narut ja pusikkoihin sijoitetut rastit aiheutti nii vitusti kuvaamisongelmia mitä ei kilvellisillä edes huomaa olevan.

Mun mielestä nykyiset rengaskokojaot on ok. Tuo porttaalit kaikki avoimeen vois olla hyvä. Toki se vie meitä sijoituksissa alaspäin mut mitä sitten..�� ihan harrastusta ja hauskanpitoa tuo homma on muutenkin.. ainakin mulle, en mä muuten ajas 36"lla,suorilla akseleilla ilman lukkoja avoimissa ..toki mikään ei estä laittamasta minunkaan autoon porttaaleita ja 44" renkaita ilman luokkamuutoksia, mut jokainen ajaa varojensa mukaan. Mä oon noillakin patrollin akseleilla ja vanhoilla tsl:llä jokakisassa saanu ainakin pääkivun aikaseksi ja joutavista rahoista pääsee tuollakin eroon.��
Mönkijät pois avoimista ja autoluokista koska niillä liikkuminen maastossa ja rastihaku on autoja helpompaa..

Tärkeintä tässä olisi ettei noita sääntöjä usein muutettaisi, pitäs tiettyä luokkaa varten rakennetulla autolla saada ajaa useampi kausi ilman suuria muutostöitä.

Punakilvet kieltäisin edelleen vedoten turvallisuuteen ja laillisuuteen tieliikenteessä..
Mietitäänpä vaikka tuo mönkkäriauton tapaturma mikkelissä, noinkohan ois vakuutus korvannut jos tuomas ois konttorilta "huijaamalla"(autonäyttelyyn tjs verukkeella) punakilvin ja niiden vakuutuksien varassa ajanut.. ����

Edit: sotkamo kisakalenteriin jo nyt ja päivämäärät pian lukkoon?

Viimeksi muokannut matti.v : 19.10.2018 21:51
Vastaa lainaten