Viestiketju: Mikä vituttaa 2018
Näytä yksittäinen viesti
  #172  
Vanha 26.06.2018, 12:07
JasuT:n Avatar
JasuT JasuT ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.10.17
Sijainti: Korpilahti
Viestit: 483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Täysin ongelmatonta ollut asiointi OP:n kanssa mopoiästä alkaen. Kaikki pelaa vakuutuksia myöten, niitä on toki muuallakin. Pohjois-Savon OP kyseessä.
Mikään ole mennyt helposti OP:n kanssa...

Kuulemma on yksi tili, mikä on lopetettu yli kymmenen vuotta sitten, mitään tietoja siitä ei saa eikä poistettua, eikä tarkistettua olisiko siellä kuitenkin rahaa, silti tulee vuoden-parin välein kirje. Yleensä silloin kun joku käyttöehto muuttuu. On yritetty muutamaan kertaan lopettaa tuo, vaan kun koskaan ei löydy sellaista henkilöä asiaa hoitamaan että saisi tilin oikeasti poistettua...

Toinen vähän pitkäkestosempi, huomenna tulee 14 vuotta täyteen kolarista, jossa tuli vammoja mutta Pohjola on syvästi sitä mieltä ettei mitään siinä sattunut. Käräjille tuon asian kanssa mennään, siihen liittyen laitettiin FINE:en ratkaisusuosituspyyntö vireille loppuvuodesta 2015, Pohjolasta löytyi jopa tänä keväänä "asiantuntija" joka suostui kommentoimaan esittämäämme vaadetta. Teki kaksi lausuntoa, jotka ovat itsensä kanssa ristiriidassa, muttei vastaa mihinkään mitä esitettiin. Jauhaa vaan samaa vanhaa jargonia vakuutuslääketieteestä, ja siitä ettei yleensä tällaisissa vahingoissa tule tällaisia oireita. Reilut kuusisataa sivua on lääkärinlausuntoja, joissa ei kuulemma esitetä mitään sellaista mikä aiheuttaisi jo yli kymmenen vuotta sitten tehtyä kyseenalaista päätöstä. Niin, tuohon pari vuotta kestäneeseen lausuntoon keksivät sitten antaa jopa yhdeksän päivää aikaa kommentoida...

Pohjolasta kyllä alkuun auliisti korvasivat lääkärikäynnit, lääkkeet, fyssarit, kunnes tuli seinä vastaan. Tekivät päätöksensä pyytämiensä MRI -kuvien perusteella, joita eivät suostuneet edes maksaman kun "niissä ei näy mitään". Ihan kiva tempaus silloin työnhausta sairauslomalla olevan talouteen, reipas 700€ lasku itse maksettavaksi noilla perusteilla. Ja siitä lähtien on ollut pelkkää taistelua, mutta onneksi itse keksivät että mikroautossa on moottori, niin itse laittoivat myös moottoriajoneuvovakuutuksen korvaushakemuksen vireille, josta onneksi ei ole vielä määräajat paukkuneet, kuten myöskään tapaturmavakuutuksesta, matkavakuutus -osiosta meni vahingossa määräaika umpeen...

Ristus mikä savotta tuo oikeuden vaatiminen kun loukkaantuukin siten että tulee reilummin korvattavaa. Huvittavaa tuossa on vieläpä se että ovat kahden osaston kesken ristiin myöntäneet vammat, mutta just sille osastolle ei kyseisten vammojen korvaus kuulu, vaan just sille toiselle. Itse olen heitä pyytänyt jo menemään saman pöydän ääreen keskustelemaan asioista, saman teki lakimies, mutta vielä tätä jauhetaan...

Ymmärrän toki Pohjolan kannan, että pirun kalliiksi tulisi myöntää tapahtunut, kun moottoriajoneuvovakuutuksessa on mukana ansionmenetyspykälä. Kun tuo kolari sattui kolme viikkoa viimeiseen ammattiin valmistumisesta, niin ansionmenetyskorvaus laskettaisiin koulutuksen mukaan, takautuvasti alkaen sieltä juhannuksesta -04...

Ehkä arvaatte, etten kovin hanakasti ole suosittelemassa minkäänlaista yhteistyötä OP:n kanssa..?