Viestiketju: hj61
Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 15.05.2017, 19:30
tomppaa tomppaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.04.10
Sijainti: keski-suomi
Viestit: 370
Perusasetus

Päivitettäänpä tätä vaikka ei hirveästi ole muutoksia tullu viell.. Mut koppaa on nostettu 50mm ja etupuskuria ruvettu muuttaan "jäykemmän malliseksi" keulaan tuloo kyllä viel lisää rautaa koriksteeks että kestää törmäillä jos sikseen tuloo.. ja takapuskuri tulos uusiks jahka sais vkl aikaan sen hitsattuu paikaal.. mutta pistettääs muutama kuva tänneki.. Ja yllättäen varmaa viiko verra oon seuran kun hiljallee ruskeeta pukkas maali alta ruiserista uudesta kohtaa.. no hölmö kun oon nii aatteli vähä hiasta siitä pois ja kahtoo mitä sielt löyty no ruostetta ja ruostetta ja sit oho pakkeli irtos ja reikä hän sielt kurkisti.. Ja siis autossa ei pitänyt olla alkujaan kun yks mätä kohta minkä edelline omistaja sanoi ja näyttikin no jännä juttu oon kyll löytän noita mätä kohtii enemmänki kun sen "yhden"... ja kuvastt näkee rupee nuo 265/75R16 rinkulaat näyttää pieniilt haaveen on kuhaan pussi nyöritt antaa periks nii karkeemmat vähint 35" renkaat ostaa noitte tilal ja nuo jättää leima renkaiks.. ja katol pitäis jonni näköst telinet rakkeennel kuha sais uutta maalii auto vaan.. huomenis kävis tutun pajall tuumaimee et paljonko velottais ruiseri maaluust kun maalailee työksee autoi se nii eii tarttiis itte lähtt rävellttää ja tulis vimose päälle pinta... No niin nyt on jkl:ssä käyty kysäseen ruiserin maaluusta siel peittävät kaikki pienetki lontot pojes ja auto maalattaan läpeensä ovet ja luukutkin sisäpuolelt maalataa uuteen väriin ei paha hinta arvio ollun tuol.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	NÄMÄÄ (5).jpg‎
Views:	576
Size:	109,6 Kt
ID:	78710   Click image for larger version

Name:	NÄMÄÄ (1).jpg‎
Views:	510
Size:	59,7 Kt
ID:	78711   Click image for larger version

Name:	NÄMÄÄ (2).jpg‎
Views:	530
Size:	55,5 Kt
ID:	78712   Click image for larger version

Name:	NÄMÄÄ (3).jpg‎
Views:	499
Size:	98,9 Kt
ID:	78713   Click image for larger version

Name:	NÄMÄÄ (4).jpg‎
Views:	535
Size:	48,0 Kt
ID:	78714  

Click image for larger version

Name:	NÄMÄÄ (6).jpg‎
Views:	487
Size:	88,9 Kt
ID:	78715  

Viimeksi muokannut tomppaa : 16.05.2017 18:44
Vastaa lainaten