Näytä yksittäinen viesti
  #73  
Vanha 15.05.2019, 16:06
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 781
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jnu Näytä viesti
Vähän myöhässä kommentoimassa mutta kerron kuitenkin, että monta venettä/vesijettiä on maalattu tikkurilan teollisuusmaaleilla, pinnan alle temacoat rm40 epoksi ja vesirajan yläpuolelle lisäksi temadur 90. Ei ole haalistunut eikä kiilto hävinnyt mielestäni minnekään. Vesirajan yläpuolelle olen maalannut myös jo aiemmin mainittua mipan oc paksukalvoakryyliä, samoin yhden auton. Tuntui helpolta maalata ja peitti hyvin.

Pääsiäisenä maalasin nykyisen maasturin ja maalina oli nor-maalin normadur 65 hs. Ominaisuuksiltaan erittäin hyvä maasturimaali, ei ole pakko vetää epoksia alle paljaalla raudallakaan. Paksuille maaleille voi pohjat hioa epäkeskokoneella jopa 80 paperilla...

Jos oikeen hyvää pintaa haluaa henkilöautoon, niin sitten pitää huolella silottaa pinnat hiomavärien kanssa, vesihioa jne. Kaikki mikä sormella tuntuu, niin näkyy lopputuloksessa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SeppoHovi Näytä viesti
Itse olen ainakin sutinut polyuretaanit pintaan ilman suurempia hiontaa. Nuo epätasaisuudet/nypyt kannattaa sipasta tottakai.

Kolme autoa noilla tavaroilla tullut maalattua ja hyvää tavaraa on. En ole suurempia eroja Tikkurilan ja Teknoksen tuotteiden välillä huomannut.

Edellinen kysyi noita numeroita niin yleensä tuo kertaa kiiltoasteen, missä 90 täyskiiltävä.

Kiitoksia. Otamme siis 65 niin ei näy jokanen klommu kilometrin päähän
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten