Viestiketju: ssuvikin HDJ
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 09.05.2013, 18:51
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.186
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Joo, jotenki aattelin et parempi ne on sumentaa. Tuu ihmees käymään, pirauttelen vaikka sitte ku alkaa tapahtuun. En tosin tiedä, että nostetaanko kone vielä tällä viikolla pois.
Voin olla väärässä offipalstatietäjät tappaa mut heti mutta jos MINÄ alottaisin tekemään konerempan uusiksi niin siinä vaiheessa kun kone on pöydällä niin ihan ensiksi ennenku purkaa mitään nii suuttimet irti ja pyörittää jakoremmin hihnapyörien merkit kohilleen. Sitte lukittoo jakoavaimella nokkakepin ja se hihnapyörän pultti pois ja pyörä käteen. se pyörä pysyy oikeessa kohassa sillä kiilalla ja se sitte tippuu herkästi siitä ja joutuu heti hukkaan että se kannattaa ottaa jo siinä vaihees talteen mä värkkäsin siihen syöttöpumpun hihnapyörään sellasen lukitustyökalun voin tuoda sen sulle jos se on vielä talles. Kampiaksulan hihnapyörä irti se on aika lujas (490Nm) siihenki mulla on lukitustyökalu ja pulttimallin ulosvedin sitte se jakokoppa vaan auki ja jakoremmi takaisin paikoilleen ja pyörittää sielä merkit kohilleen. TÄSTÄ syystä ne suuttimet irti, se jakokoneiston välipyörän merkit osuu ehkä noin 1072. kierroksella kohilleen niin paljo mukavempia hakee ne merkit ku ei oo puristuksia sitte kuva ja loppu onki helppoa ku heinänteko
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten