Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 26.03.2021, 21:38
PullakUazki PullakUazki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.03.21
Sijainti: Uusimaa
Viestit: 18
Perusasetus

Kiitoksia vastauksista. Eihän tuo 2.0L turboton bensa mikään hirmu ole. Tosin kun Youtubesta subaru-videoita tiirailee, täytyy todeta, että moneen paikkaan sen saa, kun oikein punkeaa.

Eri kuntoisilla metsä(auto)teillä tulee liikuttua. Monet näistä paikoista olen tähän asti "mönkinyt" perus farmarilla. Mutta on jäänyt moneen paikkaan menemättäkin, kun pelkkä etuveto ja 13cm maavara ovat estäneet. Takakontissa on joskus kulkenut pari pätkää kakkoskutosta. Tällä keinoin on selvitty eteenpäin joskus.

Subarulla saan siis tällaiseen ajoon mukavuutta ja varmuutta. Pystymetsään ei ole tarve päästä. AT-renkaat ja pienet korotukset on yhtä paljon huviksi kuin hyödyksi.

Pohjapanssari on varmasti hyödyllinen ja sen aion hankkia. Pari kertaa olen kolauttanut farmarin öljypohjan kiveen. Viimeksi pamahti tosissaan, kun kivi lymysi sohjon alla. Olin varma että levisi öljyt tielle. Moottorissa ne kuitenkin vielä pysyivät.

Suunnitelmat ovat realisoituneet sen verran, että renkaiksi tulee 205/75R15 General grabberin AT3:set (tutun vanhat) ja korotukseksi 25mm tai 35mm" palat, kunhan sellaiset löydän. Maavaraa tulee n. 3.5-4.5 cm lisää. Silloin sitä olisi huimat 23.5-24.5cm

Pistän raporttia kun homma etenee.
Vastaa lainaten