Viestiketju: allterrain talvella
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 10.08.2016, 22:30
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.019
Perusasetus

Kyllä All terrainella ajelee.. Nimenomaan UUDEMPI MALLISILLA! KO2!

10-20vuotta vanhat 3mm pintaa olevat vanhamalliset pito tietysti sen mukaan..
Mutta toki yleistäkää/moittikaa uutta mallia josta ei monella yhtään kokemusta
Tosin silloinhan tietää enemmän..

Monessa renkaassa auttaa että seon UUSI! Ei "uutta vastaavat" ajettu max 2000km
Huom 20000km oikeasti. ja seissyt 5-15vuotta.. Terävä reuna ja pehmeä kumi tekee ihmeitä
Ja uudentyyppiset lamellikuviot

Eli asiaan ostin gr patrolliin ihan uudet 285/75-16 allterrain ko2 2015talvella koska tykkäsin uuden mallin ulkonäöstä ja kokeeksi,

YLLÄTYIN!

Kymmenistä eri muta ja all terrain renkaista laajalla talvikokemuksella uusista paskoihin ja siitä välistä,monet uutenakin paskat..

niin tämä kieltämättä PARAS yleis talvirengas tähän asti!
Piti todella hyvin kaiken eri tyyppisessä lumessa pakkasella ja loskalla ja jopa jäällä yllätyin! Jarrutusmatkakin oli ihme hyvä!
Ei kertaakaan tullut ropisevia hakkapelittoja ikävää! Ja pääsi takavedollakin aika syvässä lumessa vs moni mutarengas nelikilla..

Maantiellä tosi hiljaiset/hyvä ajaa!

Ihme vaan niin on kehittynyt tämä rengas vs vanha malli/moni muu.. Lumihiutale merkki jopa löytyy ei vaan m+s tauti

Tätä rengasta voin lämpimästi suositella ! Ja pärjää varmana mökkitiet ym, mutarenkaat tms sitt erikseen möyrimiseen..
Tosin nää KO2 hakkaa monet niistä talvella siinäkin

No tästä saa sitten tietämättömät jolla ei kokemusta ulista ja ne jotka tietää voi moittia jos siltä tuntuu koska mulle aivan sama! Tämä mun mielipide/kokemus.. Eihän hyviä renkaita olekkaan...

Silti Parhaillaan on omaan dodgeen tulossa 315/70-17 KO2 kohta alle.. Koska haluan renkaan joka on hyvä maantiellä hyvä talvella ja jolla pääsee asvaltin ulkopuolellakin..

grabber at2 on ihan hyvä mutta ei lähelläkään tätä, goodyear at ei ole kokemusta minulla..
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten