Näytä yksittäinen viesti
  #102  
Vanha 12.08.2015, 20:07
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.019
Talking

Kävin lidlissä kurvasin subben parkkiin

Nysväsin siin hetki apparinpuolella jalkatilassa ovi täysin auki,ja lähell toista kotteroo,en tiedä nojasiko ovi vanhaa paska celicaa vasten vai ei,

Tuli kukkakeppi poika nöyrästi tepastellen ja joutu laittaa ostokset paksiin kun siinä touhasin,otin sitten vähällä kohteliaisuudellani rojuni ja vedin oven kii,

hänen ns.laatublondinsa sitten oli täpäkkänä ja kasvoilmeestä oli lähellä että ei kohteliaisuus loppunu,

näin kun kävelin pois että se alko silittää sitä luuskaa tyliin jospa ois jäänny jälki

No niin paras koko asiassa oli että 2sekunnin tojjotan pajjaamisen jälkee nalle(60kg rottweiler) ajatteli että voi tollane lehmä nyt painua siitä,ja laittoi pää ulos ikkunasta ja sanoi vahvasti siitä oma mielipide,ämmä katsoi minua päin joka olin jo10m päässä sitt peloissaan katsoi nallea joka uudestaan kehoitti lopettamaan tollane touhu,

sitt joutu blondi luikertelee niitten hölmöautoon.

Kyllä hymyilytti kun tiesin ett toisell joku olevinaa ongelma ja sitt kuulin naaalle🐻
ei ne ihmiset yhtää tarvii mennä mun romuja 5metrii lähempää! Jättää lasit raollee niin ne huomaa sitt ettei tarvii kävellä siinä autoa lipoen prkle.. Kyllä nauratti
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten