Näytä yksittäinen viesti
  #51  
Vanha 10.01.2013, 13:43
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
missäs on porukalla vakuutukset? tapiolassa on omani, ajatuksena kävi et jos vaihtais johonkin muuhun ku tuo palvelu taas tökkii heillä.

vakuutukset maksaa mitä maksaa, palvelu sen melkein mun kohdalla ratkaisee...
Pohjantähdessä mun vakuutukset. Melko edullinen sekin on, mutta palvelu on perseestä. Tässä viimeisin tapahtumasarja:

Harley-Davidson merkkinen moottoripyörä laitettiin seisontaa 27.10.2011. Se vietiin pajalle, purettiin atomeiksi tarkoituksena rakentaa koko pyörä alusta asti uudestaan. Pohjantähden kanssa sovittiin että seisonta tulee kestämään pitkään, ja ilmoitetaan kun vakuutukset saa laittaa taas rullaamaan. Viikko sitten postilaatikkoon pamahti Lindorffilta vajaa 400€ lasku. Ihmettelin että mitä vittua tapahtuu ja soitin sinne. Sanoivat että kyseisen moottoripyörän kasko ja liikennevakuutus on maksamatta 27.10.2012 alkaen, siitä on tullut Pohjantähdeltä toimeksianto perintätoimistolle. No seuraavaksi soitto Pohjantähteen. Sieltä kerrottiin että "meillä menee automaattisesti vakuutukset päälle kun seisonta on kestänyt vuoden". Siis mitä helvettiä?!? Ei mitään ilmoitusta, ei kyselyä, ei laskuja. Suoraan perinnästä yhteydenotto. Vittu mitä paskaa. No totta kai se lasku kuoletettiin, mutta mä siirrän kaikki vakuutukset johonkin ihan muualle.

E: Pohjantähti vaati kaiken lisäksi kuvan, mistä ilmenee että pyörä on palasina Kukahan nyt tähän aikaan vuodesta sellaisella ajelisi? Paitsi se yksi hullu joka oli uutisissakin
__________________
HJ61
MMC

Viimeksi muokannut ssuvik : 10.01.2013 16:06