Näytä yksittäinen viesti
  #119  
Vanha 04.09.2009, 13:15
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hartzaq Näytä viesti
Mulla on tuo http://www.preheat.eu/index.php?page=offroad-varusteet ylimmäinen vinssi pyöriny kesän laatikossa ja nyt suunnittelin paikalle laittoa. Tämän huoltokertomushässäkän luettua aukaisin omani. rasvaa ei ollut juuri nimeksikkään asti. Pesin kaikki hilppeet moottoripesuaineella ja ylläri paljastui kun tyhjensin pesuvatia. Pohjalla oli jumalaton määrä rautamoskaa ja kolme isompaa palasta. Vinssissä ei ole edes viel sähköjä käyny minun toimesta niin ihmetyttää kyllä suuresti tuo epäpuhtauden määrä. Osat on nyt kuivumassa ja päivän valjettua uudella rasvalla kasaan. Paljonkohan sitä rasvaa kannattais laittaa? Mites on kun sen "narurullan" ja päätyrunkojen välissä on muoviset tavallaan niinku liuvut ihan kuivana. Onko laatuvinsseissä samalla lailla ja kannattaisko niihin turskauttaa vähän vaseliiniä? Jos saan tuon vinssin suikan keulaan pistän sen kyllä samantien tosi koetukselle ja jaan sitten kokemukset tänne...

"Pohjalla oli jumalaton määrä rautamoskaa ja kolme isompaa palasta. Vinssissä ei ole edes viel sähköjä käyny minun toimesta niin ihmetyttää kyllä suuresti tuo epäpuhtauden määrä"

Kuulostaa nyt hieman provokaatiolta, ei kai missään vinssissä nyt sentään mitään paloja ole sisällä ylimääräsiä jos on käyttämätön vinssi!
Vastaa lainaten