Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 24.05.2017, 19:03
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.104
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 Näytä viesti
kiinanpojalta meille sellaiset 2m pitkät lataus piuhat, ni eipäs oikein piisaa, vaikka ostin 4A laturinkin
Noissa piuhoissa on ihan hitokseen eroa. Kaikenlaisia johtoja on ollut aikojen saatossa mutta lopulta kun kyllästyin niin ostin sellasia piuhoja joissa erikseen mainittiin että vain latauskäyttöön. Hintakin oli sitä luokkaa että halpispiuhoja saa Aimo Mällin samalla rahalla, mutta on eroa toiminnassakin.

Ihan mielenkiinnosta tilasin myös USB virtamittarin että näkee mitä tapahtuu.

Skaala oli melkoinen, huonoimmat - lyhkäisetkään - piuhat eivät siirtäneet puolta ampeeria kun taas parhaat lähentelivät kahta. Vähän yllättäen toi tässäkin triidissä näytetty rimpulan oloinen kelattava antoi sekin ihan kunnon lukemat. Ne kaksimetriset rahapiuhat välittivät virtaa myös todella hyvin, kun taas joku paska kinkkikiinalaiskaksimetrinen ei päässyt puolen ampeerin luokaan.

Et sitten joskus kun oikeen kyllästyttää toi taistelu nii €uroja vaan riviin ja ostoksille niin alkaa tapahtumaan. Varsinkin nää nykytabletit vie niin paljon virtaa että paskalla piuhalla akkuprosentit vaan laskee vaikka laturissa olisikin puhtia.

Ja mitä tossa haukutte mikro-usb:tä, niin ite oon vähän toista mieltä. Oon monesti jopa hämmästellyt miten hyvin ne kestää käyttöä, enkä mä tosiaankaan vaihda laitteita jatkuvasti saati sitten käytä niitä silkkihansikkain.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten