Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 19.06.2017, 17:26
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Noniin.. Olin yhteydessä myyjään ja hänen suosituksella tilasin tuommoisen värkin

https://verkkokauppa.adita.fi/verkko...e-b-24-12v-15a

Noita on kuulemma aika paljon (mene ja tiedä) käytössä venepuolella hupiakkujen lataukseen. Saa nähdä tuliko latastua räpylä siihen kuuluisaan orgaaniseen, mutta toisaalta, kuultuaan meikäläisen hupiakun tarpeet, niin myyjä kyllä tuota alkoi suosittelemaan. Tuo on tosiaan vain 15 ampeerinen, joten mitään valtakulutuksia ei korvaa, mutta eipä tuossa HoJon taka-akussa nyt niin suurta virtamenekkiä ole, etteikö tuo kuulemma riittäisi vallan hyvin.

Tuo värkki kuulemma toimii älyreleen tavoin siten, että se tunnistaa auton oman latausjännitteen nousun, jonka jälkeen alkaa pukkaamaan virtaa lisäakulle. Eli mitään senkummempia lisäkatkaisimia ei tuohon tarvisi kytkeä. Ja antaa kuulemma auton pääakut olla rauhassa silloin kun auton oma lataus ei pukkaa virtoja.. Mene ja tiedä.

Luulen, että joskus loppuviikosta tai viimeistään ensi viikon vapailla minusta tulee tämän asian suhteen vähän viisaampi. Laittelen kokemukset (positiiviset / negatiiviset) näkyville, jahka niitä kertyy.

Toivottavasti nyt ei ihan susiostos ole...
__________________
Minulla on huonoja ja hyviä uutisia.. Huonot uutiset on ne, että täällä ei ole mitään muuta syötävää, kuin poronpaskaa.. Hyvät uutiset on ne, että sitä paskaa on paljon.
-Reino Hiltunen, Koe-eläinpuisto
Vastaa lainaten