Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 29.04.2013, 14:32
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.740
Perusasetus

Mulla meni ainakin muutoskatsastamalla, 25 euroo kiitos. Kaivelin ton ykkösdiscon tyyppihyväksyntä numeron. Sitä kautta katsuri sai kaivettua peräkoukun numeron ja vertas sitä autossa olevan koukun tyyppikilpeen.
Kyllä se johtuu siittä että Trafin hieno systeemi on arponut sinne tommosen painon (tahallisesti tai tahattomasti). Nyt jos sulla on joku vanha ote missä 3500, niin vois päästä ilman muutoskatsastusta. Ja ainakin asia on helpompi selittää kissalan pojille. Just viimeviikolla muutoskatsastin Discoon 31 jätti munkit. Kyllä tarkkaan tiirattiin otetta, että pysykö painot.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Eilisessä ratsiassa törmäsin discoveryn kanssa samaan. Eli poliisi kyseli trailerilla olevan auton painoa ja laski, että kyllä se just riittää tähän 2970kg painoon.........mä olin, että mihin vitun 2970kg painoon, että Land Roverissa on 3500kg koukku. Näytti otetta ja sanoi, että näin täällä lukee Sit käytiin maijassa koneelta kattelees, niin siellä ruudulla teksti, että valmistajan hyväksymä koukkupaino 3500kg ja toisessa sarakkeessa oli, että tieliikennekäytössä sallittu 2970kg......mitä vittua???? Ihme pelleilyä ja nää kaikki kikkailut on tullu mun mielestä ton uuden rekisteriote printtailun jälkeen. Kyl se "tv:stä tuttu" poliisikin sanoi, että ei ole eka auto, missä on tällaiseen törmätty, mutta ei heti osannu kertoa, että mistä toi johtuu. Minäki hieman kiireisänä sanoin, että ei tuhlata nyt aikaa sen etsimiseen, että selvittelen asian kyllä joka tapauksessa.....sen verran sapetti.


Mutta milläs ton 3500kg saa takas otteeseen? Meneeks tosiaan tolla muutoskatsastuksella?
Vastaa lainaten