Näytä yksittäinen viesti
  #36  
Vanha 20.07.2013, 06:40
Hemingway Hemingway ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.12.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 30
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macro Näytä viesti
Onko se lukko niin pakollinen? Aloitusviestissä on nuo ehdot lueteltu, kuulostaa niin tutulta. Itellä on saman oloisessa käytössä ollut noita parin tonnin pommeja, Nissan KingCab ja nykyään tuo Opel Frontera. Näissä ne perinteiset automaattiset napalukot, ja takana kitkalukko. Ne kerrat kun on menohalut loppunu, niin "pohjasta" on oltu kiinni, ja siinä ei lukkojen määrä auta kun ei mikään rengas toppaa... Uskoisin, että kaikki tarjolla olevat neliveto lavurit välttää tuon suhteen käytössäsi, jos ei ristiriipuntaa oteta lukuun...

Ja edelleen kysyn, etteikö Isuzu ole vaihtoehto? Parilla tutulla noita on, eivätkä ole moittineet...
Mulla on tällä hetkellä sellainen parin tonnin pommi ja toista en halua. Ei ole omaa korjauspaikkaa vaan joudun käyttämään korjaamoita, mikä tulee aina kalliiksi. Lisäksi en haluaisi jatkuvaa korjaus- ja kunnossapitoprojektia vaan luotettavan kulku- ja työvälineen. Eli ideaalitilanteessa aika käytetään autolla liikkumiseen, ei sen korjaamiseen tai varaosien etsimiseen.

Mitä nelivedon lukkojärjestelyihin tulee, niin en ole perehtynyt nelivedon eri variaatiohin kovin syvällisesti. City"maastureille" tyypillinen yksi rengas vetää edestä ja yksi takaa ei mulle riitä. Mutta varmaan on monenlaisia nelivetoja.

Minulla ei sinänsä ole mitään muita lava-autoja vastaan, tunnen vaan niitä ja niiden tekniikkaa vielä vähemmän kuin Hiluxia. Yksi Hiluxissa hyvänä näkemäni asia on se, että koska hiluxeja tod näk on huomattavasti enemmän kuin monia muita lava-autoja, on myös korjauspaikkoja ja varaosia samassa suhteessa enemmän. Mutta en siis ole sulkenut muitakaan merkkejä lopullisesti pois.
Vastaa lainaten