Viestiketju: Annetaan Lahjoitetaan kalastustavaraa
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 27.12.2019, 23:36
Tirehtoori Tirehtoori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.10.09
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 151
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Ei olisi varmaankaan paskempi idea jos joku osaava ja viitseliäs tekisi jonkun sortin kanavan mihin saisi joutenolevaa ja käyttämätöntä kalavehkeitä & muuta eräkamaa laitettua jaettavaksi vähän vähempiosaisille junnuille.

Tätä eräs nyt jo edesmennyt duunifrendi aikanaan yrittikin, saimme aika mällin ihan laatu kalastuskamaa kasaan (niin vapa/kelasettejä kuin satoja vieheitä koukut teroitettuna kuin muutakin oheis rompetta). Yksi Helsinkiläinen kivijalka kalastustarvikeliike lupautui nuo kaikki virvelit siimoittamaankin kilsakamasta jos ne oikeasti päätyisivät tarkoitettuun käyttöön.

Ei sitten edennyt se homma. Jopa partiolippukunnat ilmoittelivat että jos haluaa toimintaa tukea, niin tässä tilinumero...
Mä oon useana vuotena lahjoittanut kalastus ja retkeilytavaraa lapsille ja nuorille. Samoin kuin oon järjestänyt kalastusreissuja lapsille joilla ei ole vanhempaa jpka osaisi opettaa. Ainakin nämä lapset on ollu aina kiitollisia.
Jos ei muuta keinoa oo niin minäkin voin tavaraa jakaa eteenpäin, mutta en sitä mitenkään ammattimaisesti pysty toteuttamaan.
Vastaa lainaten