Viestiketju: Myydään / Vaihdetaan Kuntoilu monitoimi härpäke
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 12.02.2013, 16:06
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Merkki on HOMEGYM 6600.. Kuvia on turha laittaa, kun se on nyt vaan kasa putkia. Eli se on kerran kasattua ja vähän käytetty, ennekuin mun terveys petti lopullisesti, sittemmin se purettiin, ei kokonaan, vaan silleen että sitä sai helpohkosti kuljetettua. Siitä asti eli pari vuotta se on ollut tuolla tallin nurkassa tilaa viemässä. Ja oikeesti sen saa joko hyvin halvalla, tai vielä hauskempaa olis, jos jollakulla olis joku hauska, jota ei enää ite tarttee. Vaihdanta talous, paras talous! Ja en lähetä, en tuo, paitsi ehkä voisin johkin lähelle tuoda.. Kierrätykseen en viittis viedä, kun siellä ne lyö siihen hirrrveen hintalapun. Mut senkin saatan tehdä että eroon pääsen, se kuitenkin siinä nurkassa muistuttaa mua siitä rahasta joka siihen sijoitettiin, ja unelmiin joita mulla oli... Se ei ollu halvin kuntokeskus silloin, mutta ei todella kallimmasta päästäkään. Normaali kotikuntoilijan verme. Ja alaa harrastaneena ja liikuntapaikka mestarin ammattinimmikkeen omaavana, voin sanoa että kyllä sillä rimpuilee, vaikkei se tietenkään salien värkkejä vastaa, tietenkään. Niin ja se on aika iso, mullakin oli yks huone ihan vaan kuntosalina, jossa ei kyllä paljon muuta mahtunut olemaan!

Viimeksi muokannut nyyperi : 12.02.2013 16:15 Perustelu: Lisäsin juttua.
Vastaa lainaten