Viestiketju: Induktiokuumennin
Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 23.12.2019, 01:24
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Ymmärsin kyllä, ja vastasin? Ja Mikro jätetään rauhaan/romuun!


Siis JOS joku lukee näitä viestejä,

JA alkaa askartelemaa itse, siis lyhyen sähköopin? mikä se lieneekin, olisko lukion fysiikka? ammattakoulun sähköasentaja keskimääräistä hounommilla arvosanoilla?
taikka nettivideosta....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaato Näytä viesti
Tuohon mun viimeseen lauseeseen olis voinut lisätä kysymysmerkin perään, ei ole henk koht kokemusta noista niin kiinnostaa minkä tehoisella vehkeellä oikeasti jo tekee jotain.
-->>> Tuossa PeltiLaatikossa, siis Mikroaaltouuni, vesipitoista materiaa lämmitetään muutamassa sekunnissa sormen/käden/Pään verran muutama aste, siis jos normilämpö on kilon 1,2 kg aivoissa, puhumuttakaan alle 50 gramman sormenpäässä, on esim. 36 astetta, ja valkuainen muuttuu kiinteäksi jossain noin 42-44(?) asteessa.... ja tuo tarkoittaa kuolemaa ihmiselle.

Minä olen aika paljon opiskellut sähköä, ja työnäkin... (Radiotaajuuksilla) ja Tehnyt aikapaljon noita "perustavaa-laatuisia-maallikko-kokeita"

Tuo Mikroaaltouunin "mikroaalto-lähetin" on niin vaarallinen, että ei ole ollut tarve kokeilla, että kuinka monta sekunttia menee esim. hiirellä (Nisäkäs, muistuttaa monella tapaa ihmistä)
että "putoaa sekunneissa", ja kuinka paljon pienemmällä ajalla pärjää hengissä pari päivää?

Nimimerkillä:
Olen Varoittanut, tai ainakin yrittänyt.
Vastaa lainaten