Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 22.03.2010, 00:03
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.394
Perusasetus

edit: ok, kiitos Matti tiedosta! Täytyy alkaa tiedustella mitä maksaa lähetyskulut noille varsille. Itse varret ei ollut pahan hintaiset kun kysyin, ~300$. Antoi mulle alennusta kun on jo etutukivarret olemassa




No nuohan on tehdasvalmisteiset mistä laitoin linkin, ja kyseiseen automalliin valmistetut. Itsellä on tosiaan saman firman pitkät etutukivarret ja on todella hyvät, ja leimakelpoiset on. Eivät siis edes kiinnity alkuperäisiin paikkoihin missä on alkup. keulan tukivarret.


Noista HDJ varsista - eikös ne ole jakarit? Vai onko niissä sitten nelilinkki? Kun en noista Toitsuista oikein tiedä :S Jos on nelilinkki, niin silti muutama huomio:
* nelilinkkialustat on todella tarkkoja tukivarsien pituuksista ja asennoista että toimii oikein. Varsinkin nuo pitkittäisillä/ päällekkäisillä kolmioilla olevat. Tuskin täsmää pituus ja malli
* Toyotan varret on varmasti melkoisen painavat
* Toyotan varsissa ei ole minkään sortin "flex jointteja", vaan kumispuslat molemmissa päissä. Kiitos ei.
* Cherokeen alla takapäässä ei ole kovin paljon ykimääräistä tilaa -> tuskin mahtuu Toitsun varret sinne
* Mistä löytyy ja mihin hintaan, mitkä on mitat?
* Olisi hyvä olla säädettävät varret niin saa kaikki kulmat kohdalleen just eikä melkein.


Tässä on ohjelma (tai no, Excel- taulukko mihin syötetään tiedot) millä noita nelilinkkialustoja on hyvä suunnitella. Lisäksi pitää sitten tietää jonkin verran teoriaa että tekee jotain myös oikein. ..nyt oon muutaman illan tutkinut, opiskellut, mittaillut autoa, laskenut ja testannut suunnitelmia tuohon omaan kikottimeen. Ja vielä saa hommaa jatkaa

http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=204893

Viimeksi muokannut Timo_L : 22.03.2010 00:08
Vastaa lainaten