Näytä yksittäinen viesti
  #27  
Vanha 19.10.2013, 10:25
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.219
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Kerrohhan löytyykö sitä äänikirjastosta ja mitä se tarkoittaa
vai onko kyseessä läppäri? tuli nyt mieleen, et voisko se olla joku akun täyttymisen merkki ääni, et nakkaa ylläpidolle laturin

Kaikissa omissa läppäreissä se on kuulunut aina silloin tällöin ja kuulostaisi olevan et ei liity kaijuttimiin mitenkään kun kuulokkeet kiinni, mutta pöydällä ja volumet poissa saattaa piipata
Ei oo läppäri tämä mun kone, vaan itse kasattu HTPC(Home theater pc), joten ei ainakaan akkuhommakaan ole kyseessä.

Eilen tutkiskelin noita windowsin ääniä, eikä sieltä kyllä vastaavaa ääntä löytynyt, joten joku ohjelma tuon aiheuttaa...

Avasin tuon windowsin äänimixerin kun alkoi viimeksi ääniä kuulumaan, niin senhän pitäisi aina näyttää omana volyymipalkkina kaikkien eri ohjelmien äänet, ja silloin kun ääntä kuuluu, niin näkee mistä ohjelmasta se tulee. Mutta, eihän tämä tietysti niin helppoa ole, joten kun tuo pulpahdus kuului, hyppäsi kaikkien listattujen ohjelmien volyymipalkki hetkeksi ylös!

Netistä olen kyllä lukenut muitakin tapauksia missä kuuluu outoja random ääniä, kuten tuulen suhinaa, oven pamausta yms, ja mistään en ole vielä mitään varsinaisia ratkaisuja lukenut, joten on tätä mystistä meininkiä muillakin!
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten