Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 13.05.2011, 23:29
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

No niin taas on sädetty ja sössitty, ruuvattu ja ryssitty, revitty ja rikottu...

Syöttö pumpun anatomiaa ja hengen elämään on tullu perehdyttyä yrityksen ja erehdyksen kautta mutta tärkeintä kuitenkin onnistuttua ja jopa luulen nyt tietäväni siitä jotain...

Kaikkihan alkoi siitä kun rupesin tyhjäkäyntiä säätämään ja jostain täältä palstalta virheellisten tietojen ja kuvien perusteella ruuvasin "ahdotonta syöttöä" noh. siinähän kävi sitten niin että kun sain oikeat ohjeet kouraan niin olin ruuvannut tyhjäkäynti kyllä mutta kun siinä ohjeessa käskettiin myös vähän hipelöidä sitä "ahdotonta syöttöä" niin olin ruuvannut ahdon alaista syöttöä ja se mitä käskettiin ruuvata oli oikeasti tämä savutuksen esto, jota välttämättä ei olisi edes tarvinut rukata...

Sitten kun syötöt oli taas kohdallaan alkoi mieltä painaa tuo vajaa toiminen kytkin joka ei irrottanu kunnolla joka johtu melkeen jumissa olevasta silimälaakerista ja se rapa kytkin luisti tiukan paikan tullen.



Siinä se on se möhkäle joka painaa muten pirusti... On muuten hankala homma tuo vaihe keppi ku sitä ei saanu irti, piti kallistella että sai runkopalkin ali... (Liian matala auto)



Pesu tekee ihmeitä ja on paljon mukavampi laittaa takas ku ei ole suu ja silmät täynnä kökkö kimpaleita...



Siinä on uusi TOYOTA:n kytkin. astelma ja levy oli aika helppo kesittää ilman irto akselia kun klappia levyllä asetelman sisässä oli hyvin vähän. tarkalla silmällä ja parilla kulta lonkulla se oli 100% keskellä... Tämän levyn laiton jälkeen tuomari puhalsi pelin poikki ku asentaja otti liikaa lukua ku konttas auton alle... asentaja toimitettiin pikaiseen hoitoon ja hänelletarjoiltiin useta virvoke juomia piristymiseen...

Seuraavana päivänä kun oltiin piristytty taas tarpeeksi alettiin nostaa laatikkoa paikalleen ja saatiinkin se sinne niin että viimeisiä pultteja väänneltiin paikalleen niin ekös se startin pultti päättänyt sanoa naps... niin mukavasti että ei muutakun laatikko lattialle ja irrottamaan.. mutta olihan se helppoa kun oli hyvin harjoteltu PERKELE.... sitten se takaisin laitto kävikin sukkelaan ja mutkitta...
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten