Viestiketju: Korkkitiiviste
Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 02.07.2019, 22:57
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Timo_L : Lukisitko topiikin uudestaan?


Kiitän kommentista!

Tämä on aika hyvä avaus sille, että asiallisia topiikkeja voi kommentoida ns "sivusta"

Topiikin aloittajan TOYOTA on vajaa 40 vuotta vanha, ja nyt pitäs vaihtaa pari tiivistettä koneeseen....

Ja oletettavasti sama tilanne akseleissa kohta? (ei liity alkuperäiseen topiikkiin; sorry)

Jos Jossain JEEP:ssä pitää avata Banjokoppa 5-10 kertaa vuodessa 10 vuoden aikana, niin EI KIITOS. (siis oliko tuo jeepin "erikoistiiviste")

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
En nyt ymmärrä tippaakaan mitä sinä oikein höpiset. Vastasin veijon-esson kysymykseen että mikä moottorisilikoni olisi hyvää peräkopan kiinnitykseen. Vastaus on että ei mikään, vaan käyttää sen sijaan Lubelockerin tiivistettä. Ei vuoda, ei tartte odotella kuivumista, ei tartte rapsuttaa aina sitä perkeleen sontaa irti kannesta ja banjosta.

Jos sama banjokopan tiiviste kestää toistuvaa avausta ja sulkemista vaikka 5-10 kertaa vuodessa 10 vuoden ajan, niin se on minun mielestäni aika helvetin hyvin - suhraamatta yhtäkään pisaraa silikonia ikinä.
Onnea sen kanssa että asennat korkkitiivisteen, ja koitat saada saman korkkitiivisteen toimimaan uudestaan 100 kertaa


Mutta se ei toki millään tavalla liity Matin korkkitiivisteen asennukseen. Minä olen yrittänyt niitä välttää aina, mutta vanhemmassa autossa voi olla pakko - tai jos tekee museopeliä niin oikeastaan kuuluukin olla. Ihan vaikka fiiliksen takia.
Vastaa lainaten