Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 01.10.2005, 15:07
Hammer__ Hammer__ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.04
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 465
Perusasetus

Lainaus:
quote:
- Hehkuttaakin niitä pitää, mutta mistä tiedän milloin olisi aika vaihtaa näitä hehkuja? Toki sen kait huomaa siitä kun ei tahdo käynnistyä millään? Pajerossa ei tainnut olla muuten mitään merkkivaloa tuohon hehkutukseen, joten mistäs tiedän että se on hehkuttanut? Viimeksi tein niin että annoin sen vaan olla hetken ja hurautin sit käyntiin.
Pajerossa, varsinkaan tuon ikäisissä kuin tuo sinun on, ei ole sellaistä pitkää hehkua eikä ainakaan minun pajeroissa missään ollut myöskään hehkun merkkivaloa. Tuossa sinunkin pajerossa hehku toimii todennäköisesti seuraavalla tavalla; käännät virtalukosta, syttyy laturin ja suodattimen merkkivalo ja parin sekunnin sisään kuuluu kliksaus jonka jälkeen auton voi käynnistää ja noiden merkkivalojen kuuluu silloin sammua eli siinä on varmaan pikahehku.

Lainaus:
quote: - Kuinkahan usein tuollaiseen pitää öljyt vaihdella ja tarviiko sen yhteydessä yleensä vaihtaa muuta kuin öljyt ja suodatin?
Itse pidin omissa pajeroissa öljynvaihtovälinä 7500 km ja suodattimen vaihdoin joka toinen kerta. Tuo 7500 km öljyille ja 15000 km öljynsuodattimelle oli Mitsun merkkihuollon suositus vaihtoväleiksi. Ilmansuodattimen ja pa-suodattimen vaihtoväliksi suosittelivat 30000 km, itse tosin vaihdoin ne aina syksyisin joka tapauksessa vaikkei 30000 km ollutkaan tullut täyteen. Yleensä öljynvaihtojen yhteydessä en vaihtanut mitään muuta.




Toyota FJ-40 -75 / 35x12,5x15 Procomp Xterrain

SLCK #264



Edited by - Hammer__ on 01/10/2005 16:45:44
Vastaa lainaten