Näytä yksittäinen viesti
  #56  
Vanha 05.07.2015, 09:31
Säkkijänis:n Avatar
Säkkijänis Säkkijänis ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.07.15
Sijainti: Sydney, Australia
Viestit: 12
Smile

Morjens täältä toiselta puolen maailmaa!


Juu, eli olen Henri Hokkanen, ajoneuvomuotoilun opiskelija Lahdesta. Tällä hetkellä kirjottelen Australian Sydneystä missä olen suorittamassa vaihto-opintojani (oikeasti tulin tänne siksi, että saan tuotua paljon halpoja osia projektiautooni, mutta siitä myöhemmin lisää). Kokemusta maastossa möyrimisestä löytyy lähinnä hiekka-autoilun puolelta silloin kun vielä ajoin kasettiyhdistelmää päätyökseni. Harrastuksena voin mainita jonkinmoisen artistipelleilyn lisäksi autot ja tietenkin se pakollinen, aina trendikäs lenkkeily. Zumbaa en kuitenkaan myönnä!
Pirsseistä sen verran että käyttispuolelta löytyy nykyään monen mersun jälkeen kakkoskopan Volvo V70. Projektiautoni (BJ40) ostin noin vuosi sitten Hietamalta työpaikkani vierestä. Auto oli jo osina, mutta hyvässä vauhdissa menossa läjään päin. Runko oli valmiiksi korjattu ja vedetty vielä sinkki päälle. Korikin oli valmiiksi hitsailtu ja pohjamaalattu. Mutta pääsyy "bertan" hankkimiselle oli kuitenkin se, että olin juuri myynyt MB SLK avoautoni, ja joku "hiustenkuivaaja" oli saatava tilalle. Bertta suorastaan huuti minulle, että osta minut ja rakenna minut uudelleen suurella rakkaudella ja lompakolla!
No ettei nyt kokonaa mene projektihöpinöiks, niin päätän esittäytymiseni tähän ja laitan hätäisesti kyhätyn oman visioni tulevasta "bertasta" teidän iloksi.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	bertta.jpg‎
Views:	513
Size:	91,8 Kt
ID:	61520  
Vastaa lainaten