Näytä yksittäinen viesti
  #44  
Vanha 26.05.2013, 20:55
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Bensasta:


Siis onko tuo akrylaattibensa noin huonoa? onko vastaavia kokemuksia tuosta 4t versiosta? vähäiset kokemukset moottorisahasta, voi sahata vaikka sisällä, niin pää ei tule kipeäksi, jos normi bensalla sahaa edes yhden ovenreiän hirsiseinään, niin mökkiä pitää tuulettaa päivä...

Itse olen aina lantannut itse, teboilin 2t öljyllä ja nykyään nimenomaan 98e:hen.
Tuota 95e ei kannata käyttää muualla, kuin auton tankissa, ja sielläkin vaan, jos auto pysyy jatkuvasti liikenteessä.
-> on vielä vaarallisempaa vanhoille koneille kun tuo 98e.

Ja tuota bensan säilöntäainetta (olikohan Liquit Moly?) olen käyttänyt kaikessa bensassa, siis 4t: (agregaatissa ruohonleikkurissa) ja 2t (moottorisahat ja perämoottorit)
Onko tuosta stabilointi/säilytysaineesta mitään haittaa jatkuvasti käytettynä?
Nopossa vain viimmeisessä tankillisessa.

-khonkonen- Menit sitten rikkomaan tuon koulutodistus huskin.... jos menee romuksi, niin vinkkaa; isällä tuommoinen 2. sahana, jotain osaa vois tarvita. Ja sitten tuo 1,3mm laippaleveys; nykyään ainakin oregonin(?) ketkut kestää aivan eri malliin kuin silloin taannoin... tuo 1,5 mm terä tuntuu syövän huomattavasti tehoja sahasta...
Tuo 440 on pykälää heikompi kuin tuo minun 245:n; ja siinäkin tuntuu tuolla 1,3mm laipallakin olevan vähän tehot vähänä, jos pitää isoja puita pätkiä rantteella.... painoa on sitten "risuhommissa" minulle liikaa, mutta se johtuu huonosta kunnosta...
Vastaa lainaten