Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 15.06.2019, 16:27
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Alkuperäinen tehdasuusi PD150/ARL carrett tilattu


Hintaa jäi tiivistesarjan kanssa n. 650e postikuluineen. ja siis vanhaa ei tarvitse lähettää, koska ei ns. korjattu.
Nissens tarvikeahdin, siis uusi, olisi maksanut 435e tiivistesarjoineen.

Siis tuolta tilasin: www.trodo.fi kauppa itse sijaitsee latviassa, mutta viesteily onnistui suomeksi, oletettavasti helsingissä "maa edustaja" joka suomenkielinen.
Kunhan saan ahtimen käsiin/paikalleen kommentoin lisää....

Noita "tehdaskorjattuja" pd150 (ARL-kone) turboja saa halvemmalla, se minulle tullut paska maksoi 265e +100e pantti, siis yhteensä 365e, plus palautusmaksu jos palauttaa vanhan, niin jää maksettavaa 305e.
Tuossa Moto-systems ahtimessa oli väärä pakopesä, isommaksi sorvattu kompressoripesä, ja pakosarjan/kannen tiivistepinta kolhittu ja mutkalla, akseliyhdistelmän valmistaja ei selvinnyt päällepäin, epäilen, että ei ole se mikä piti.
Piti riitauttaa ebay:ssä, minä voitin, ja Moto Systems piti maksaa palautus; ja siitä huolimatta vielä 2 sähköpostin jälkeen n.40e pastimaksu saamatta

p.s tuo asz ahdin (pakopesä ja pakosarja samaa valua) jää ylimääräiseksi, siivet jumissa, ahtaa niin paljon että menee vikatilaan heti kun kierrokset vedättäessä ylittää 2000.
Vastaa lainaten