Viestiketju: AUTOJEN HUOLTOKUSETUS
Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 29.10.2016, 23:43
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
No joo muuten samaa mieltä, mutta mulla on 20v ja 30v vanhat Tojotat ja ei tartte kyllä korjaamolla rampata, eikä korjata itse. Ei niihin vaan tule vikaa ajamallakaan. Enemmän vikaa näissä uusissa "autoissa" on, tietokoneineen.

Tästä oon kyllä perkein kanssa samaa mieltä, vasta perjantaina tein kuukauden huollon opeliini
Öljytikku ylös masloa on tikussa ja heilautus paisarissa ja jarruissa on nesteet. Pelti kiinni palataan asiaan keväällä (todellisuudessa öljynvaihdossa jossain vaiheessa)

Viimeksi jarrut taitaa olla vaihdettu jossain 200k kohdilla ja ny 280k laitoin uudet kengät
Jakoremelissäkin on vielä pitkään kilsoja jäljellä


Puoli tuttu ajelee wanhalla jotain 70-80 lukua coupe corollalla ja puoli vuosittain pitää säätää kärjet ja vuosittain hän vaihdattaa jarrunesteet, niijjoo on sitä joskus pitäny kuulemma pestäkkin ja öljyt vaihdattaa huolto ohjeen mukaisesti
Et en kyllä oikeen alle kirjoita tota vanhoja korjataan viikottain


Bemarilla ajelin useamman vuoden.
Rullasinkohan siihen varmaan 100k mittariin ja leimalle hitsasin helmaan paikan ja vaihdoin raidetangon pään, niijjoo pitihän siihen maa kosketuksen jälkeen laittaa 2 renksua pakoputkeen ja ajovalot molemmat ja taka parkit molemmat piti vaihtaa kun lakkasivat palamasta ja bimmeri oli vuodelta 86



2000 lukunen avensis oli tallissa rempassa varmaan kuukausittain, faijan ~2010 mallisesta volvosta rempataan jotain pikkusta vähän väliä, mutsilla ollu viimesen vuoden T4 volkkarista vaihdeltii joka leimalle puslat ja kaikkea muuta kivaa pikkusta, ovet oli arvotus toimiiko ne tänään ja vetoa ois voinu lyödä montako vikavaloa tänään mittarissa syttyy, laatikko sitä kuoli lopullisesti vasta 200k mittarissa vikailemaan se alko jos jossain 150k kohdilla



Etten oikeen allekirjoittaisi, et vanhempia autoja rempataan koko ajan
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten