Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 03.01.2018, 13:55
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahma Näytä viesti
Talvet on muuttuneen radikaalisti osaa maatamme niin nyt alla olevat nokian talvirenkaat täyttyy sohjosta mutta kyllä niillä etenemään pääsee sohjoisella alueella vielä. Siis karkealla kuviolla ja nastoituksella oleva malli mietinnässä mutta saisi olla pitoa jää/sohjo sekoituksellakin.
Mitkäs Nokiat teikäläisellä olikaan?

Edelleen olen sitä mieltä, että 235/85/16 Hakkapeliitta LT2:nen on hyvä perusrengas yleisajeluun. Tuolla renkaalla olen jostain syystä onnistunut ajamaan vakuuttavimmin lumessa hitaasti, sudittamalla en niinkään varsinkan kun oma auto jaksa sutia kovin hyvin.

Niitä SUV renkaita en ole päässyt testailee, ne voi olla pehmeämpiä, mutta yleensä leveämpiä ja matalempia.

PS: Rengasmalli selvisikin uudessa viestissä, minun mielestä nuo toimii monessa paikassa ihan ok, ei ehkä ole kaikista pehmeimmät, mutta toimii normi teillä, ei pidä kovaa ääntä. Tänä syksynä oli mutamömmöä, jonka päällä vähän lunta, siinä olisi joku extremerengas toiminut paremmin. Omasta mielestä Nokia voisi tämän renkaan pohjalta kehittää vähän maastohenkisemmän version.

Viimeksi muokannut tekniikkamies : 03.01.2018 14:08
Vastaa lainaten