Näytä yksittäinen viesti
  #38  
Vanha 06.12.2018, 16:26
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
Korvakuuloltako olet nyt säätänyt koneen jos ei ole ollut seosmittaria?�� Ei kyllä tulis mieleenkään lähteä ajamaan ilman laajakaistamittaria tai sitten niin että näkyy tunerissa, varsinainen mittari ei ole niin välttämätön. Mutta laajakaista on kyllä välttämätön!!!
No ei konetta ole aivan korvakuulla säädetty kuitenkaan, vaan perussäädöt on haettu tehomittauksen yhteydessä sellaisessa puljussa joka osaa megan ja liitteli omat anturinsa autoon kiinni. Itse en ole säätänyt vielä mitään, vaan siihen suuntaan olen aikeissa mennä. Ilman laajakaistaahan säätöjä on turha tehdä. Jos halauan hommaa jatkaa niin siksi tässä vähän tyhmiä kyselen kun ei ole juuri omaa alaa nämä ajoneuvoanturit. Omassa ammatissa on kyllä melkoinen etu jos tietää miten jokin toimii, eikä vaan asenna rojuja kiinni ja toivo parasta.
Minulla on autossa kiinni kaksi lambdaa, joista toinen on kytkettynä. Nään siitä suuntaa antavaa, kapaea lämmitettävä volvon oma anturi.
Kaikki kun vähän kiinnostaa, niin onko kapeakaistainen lineaarinen? Ja onko laajakaista lineaarinen? Netissä puhutaan että kapeakaistainen on vähän niinkuin "kytkin", mutta mitä se tarkoittaa?
Vastaa lainaten