Viestiketju: Chevy pickup -89
Näytä yksittäinen viesti
  #28  
Vanha 27.01.2015, 21:05
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Siihen voi jokainen laittaa tai tehdä ihan mitä lystää, se ei tarkoita sitä jos joskus aukaisen tällä palstalla naamani ei kaikkien tarvitse tehdä juuri niin kuin sanon. Sinäkinn olet ihan periaattesta aina eri mieltä, mikä alkaa välillä olemaan vähän kulunutta.
Tottakai jokainen saa tehdä omalla autollaan mitä haluaa. Se nyt vain oli minun mielipide tähän asiaan ja olen pahoillani jos meidän mielipiteet eroavat. Periaatteen takia en täällä kirjoittele mitään ja en ainakaa tarkoituksella ole sellaista meinannut.
Edelleenkin olen sitä mieltä että tässä kyseisessä paikassa vahapatruuna on pitkäikäinen ja luotettava. En osaa kokemuksella sanoa sinun tarkoitaman vaijerilaitteen toimivuutta mutta olettaisin että suomen olosuhteissa vesi, kura, suola ja pakkanen jumittaa vaijerin parissa vuodessa, sekä lukon automaattinen toiminta loppuu myös ja kuljettaja joutuu itse kytkemään ja irroittelemaan sitä. Mutta nämä ovat mielipide kysymyksiä joita voi jatkaa loputtomiin, mutta ei tehdä sitä täällä toisten rakentelu topikissa.
Vastaa lainaten