Näytä yksittäinen viesti
  #49  
Vanha 05.01.2014, 11:49
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Kyllä sitä vaan maaleihin helposti tuo 400€:a uppoo, vaikka ostas sellasesta paikasta missä vuodessa menee maalia tuhansia litroja. Paikkakunnalla on tällänen firma, josta hyvällä tuurilla voi saada maalia yksityinenkin ja on liotin ohenteista.

Epoxia ku kerran hain, niin katoin ootellessa hintoja siin. Tavallinen maali n. 70€:a litra. Sit metallivärit n. 80€:a litra ja tähän lakka saman verran litrallehintaan. Ja hinnat ei sisällä ohenteita, eikä kovettimia vielä.

Paikallinen maalari ottaa pelkästä uunin vuokrasta n. 200€:a, jos ei tarvi maalata itse vaa asiaks tekee tän. Mikäli maalari itse vetää kerrokset, niin oliko sit 300€:a ja autoon maalari ei tee mitään muuta ku lämmittää uunin ja vetää pinnan. Kaikki muu on itse tehtyä ja loppuun laittokin.

Tää maalari kyllä pisti hanskat tiskiin ja vaihto alaa tässä kesällä. Mut jälki parempaa ku tehtaalta tullessa, ja vaikka typöntekijät vetivät pinnan niin piti olla maalarille mielusaa. Ellei ollut ni uudestaan maalaus. Yhden Cadillacin konepellin maalasivat 5kertaa kunnes miellytti.
Vastaa lainaten