Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 13.08.2008, 07:08
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
No jaa.. En kyllä oikeen vakuutu tuosta. Itse olen pelaillut tietokoneella koko pienen elämäni. Internettiin mentiin heti kun modeemilla sinne vaan pääsi. Sitä ennen pompittiin kaikenmoisissa purkeissa.

Noh. Mitään nappeja en syö. Lääkärissä käyn todella harvoin. Kyllä tuo homma on kasvatuksesta kiinni. Kotona saa tehdä mitä vaan niin eihän sieltä silloin kovin järkevää porukkaa tule. Muutoinkin nykyään saa niin helpolla kaikenmoisia nappeja lääkäriltä niin elämän pitäisi hymyillä..
Meillä netti on ollut vasta viitisen vuotta ja se hankittiinkin silloin sen takia, että voin olla yhteydessä ulkomaailmaan, kun jäin kotiin lasten kanssa. Vikatikki oli netin hankinta. Jos pankkiasiat voisi hoitaa ilmaiseksi (tai eihän se ole ilmaista) muuten kuin netin kautta, niin netti joutaisi minun puolestani vaikka sulkea.

Eihän se ole normaalia, että ihmisellä ei ole muuta yhteyttä ulkomaailmaan kuin netti. Näyttää tälläkin palstalla olevan niitä, joiden elämä pyörii vain tämän sivuston ympärillä. Ja onhan näitä muitakin sivustoja, joilla kansa asustaa aamusta iltaan.

Ps. Eilen en asustanut netissä, vaan olin seuraamassa pojan jalkapallopeliä, joka olikin oikea thrilleri. Toisin sanoen muutakin elämää on kuin netti. Ja harrastanhan minä monenlaista liikuntaakin.

Viimeksi muokannut Skorpioni : 15.08.2008 06:53
Vastaa lainaten