Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 18.03.2013, 22:24
Renegade:n Avatar
Renegade Renegade ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.12
Sijainti: Lakend
Viestit: 386
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarnoh Näytä viesti
Olen hankkimassa citymaasturiin kesäkumeja. Viime syksynä kävi ilmi, ettei normaalit henkilöauton renkaat kestä metsäteiden karkeaa mursketta. Sen vuoksi haluaisin laittaa jotkut kestävämmät renkaat. Pikaisella haulla löysin otsikon mukaiset kumit. Kuinka ne kestävät sepeliä vai onko jollakin jotain muuta ehdotusta kokoluokassa 215 70 16. En ole mikään offroad harrastaja. Harrastan neitimäistä köröttelyä tien puolella. Metsäteillä ajoa tulee kuitenkin paljon.
Mulla oli edellisessä XJ:ssä uudet General Grabber AT2 -renkaat. Kuvio aika pitkälti perus All Terrain -tyyppinen. Olin kaikin puolin tyytyväinen renkaisiin. Olivat pääosin maantiekäytössä, mutta sen mitä niillä piti pientareelle poiketa, niin hyvin pärjäsi myös metsän puolellla. Maantiellä oli erittäin mukavat. Taisi olla made in Mexico, eli melkeen ameriikkalaiset..

Toi koko näyttäis löytyvän vannetukusta pikaisesti haettuna 149 hintaan... En muista mistä itse ostin, mutta mielestäni hinta ja laatu kohtasi noissa kumeissa. Mutta joo, ei ainakaan halvimpia kiinankumeja kannata edes miettiä. Menee muuten kumeissa säästetty raha painotuksessa painoihin...
__________________
- Broken Ribs Team -
- FJDC -
Vastaa lainaten