Viestiketju: Mikä vituttaa 2018
Näytä yksittäinen viesti
  #71  
Vanha 17.02.2018, 23:00
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.553
Perusasetus

Kikkailu kentän ajoportilla aamulla. Tänään palo päreet kun oli jotenkin kalsongit menny väärinpäin jo lähtiessä, ja sit 06:45 on joku torvi (kulkuluvaton) portilla soittelemassa -> tukkii koko ajoväylän. Olin neljäntenä, ja kun parin minuutin odottelun jälkeen ei ruvennu tapahtumaan mitään niin marssin varsin topakasti kysymään että "mitähän v*ttua, tossa on jo kohta kymmenen autollista ihmisiä töihin menossa ja täällä tukitaan väylä?"
Taksi oli siinä ihmettelemässä, kyytiläinen oli tulossa kentälle ja pitäis päästä. Meinasin että sitä ei voida tehdä, ja samalla tajusin että se kyytiläinen on yks meidän "tähdistä". Nappasin liukuoven auki ja sanoin et nyt ulos, maksat taksin ja hyppäät kyytiin et tästä päästään.

Yllätyin itekkin miten olin äreenä, mutta tohonaikaan aamulla jos joutuu jonku jurpon takana jumittamaan kun on kiire aamukahville... Mun kyydissä ollu asentajalikkakin kysyi kun hyppäsin kotteroon takas, are you mad? Meinasin että yes, i am.

Toi on kyllä verenpainetta nostattava porttisysteemi, siitä pääsee kortin kanssa mutta jos ei ole lupia niin pitää soittaa sille joka sua odottaa jne jne... hullusti vaan se luuri laitettu siihen samaan tolppaan jossa korttipiipparikin. Isot kyltit että aja sivuun jos ei ole lupia!

Just kun viimevuoden tuskailu loppu, kun ei tarvi tulla kasilta jolloin Ryanairin molopäät tukkii koko kadunpätkän vastaavalla tavalla.(niillä kun ei ole kiinteitä lupia, kiitos ton p*skafirman joka ei vaan halua maksaa mistään) Nyt on ollu useampana aamuna taas jotain kortittomia ja lukutaidottomia.

Noo, kahvikupin kun sai käsiin niin heti helpotti.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.