Viestiketju: nissan king cap topic
Näytä yksittäinen viesti
  #117  
Vanha 23.11.2011, 05:29
JonzQ JonzQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.09.11
Sijainti: Kiuruvesi
Viestit: 43
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonikki Näytä viesti
Ei ole tietoa tuosta itse kysymyksestä. Mutta semmonen kysymys, että ei sulla sattus olemaan tuossa laatikossa ehjiä pakin rattaita? Myös ykkösen rattaat kiinnostaisivat, jos ovat kunnossa.
Itellä pakki korkkas ja samalla laatikolla on. '86 SD23 (alun perin SD25) D21 Kingi siis.
Pakin ratas on ehjä, mutta kulunut toiselta puolelta! Jos kääntää toisinpäin niin varmasti ajaa vielä pitkään. Täytyy vielä miettiä pitäisinkö tuon lotjan varalla vai möisinkö sen, periaatteessa mitäpä minä tuolla teen muuta ku rattaitahan siinä on mutta niitähän pystyy teetättämään, asuitko muuten kajaanissa? Tarkoititko muuten itseasiassa tuota vasemmalla näkyvää ratasta vai tuon ison rattaan alapuolella olevaa? Kummatkin ovat kyllä ehjiä.

Auttakeehan joku viisas minua tuon vaihelaatikon purkamisen kanssa niin ei tarviis miettiä niin paljoa että pitääkö vai eikö pidä tehdä näin Lerssinen oli vissiin kirjotellu aikasemmin et laurelin laatikosta 1-2-3 ois hyvä laittaa kingin laatikkoon, samat rattaat vissiin cedun laatikossa? Ajattelin cedricin laatikkoon vaihtaa vain tuon kingin boori akselin, välityksetkin ilmeisesti samat näin olen ymmärtänyt asian toisilta keskustelu palstoilta.

Toisaalta kiinnostaisko tonikkia koko laatikko, kun mikään vaihde ei pompi päältä pois ja hyvin kulkee. Ainut, että laakereissa väljää kun hieman ulisoo.. Mutta en tiedä säteileekö tuolta jakolaatikon puolelta enemmän kun sen booriakselin ympärillä olevassa laakerissa on hiukka välystä.

Viimeksi muokannut JonzQ : 23.11.2011 05:39
Vastaa lainaten