Viestiketju: HDJ80. Kone kolisee.
Näytä yksittäinen viesti
  #254  
Vanha 03.05.2013, 22:15
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.186
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Ja mikä korjaamo käyttää kolisevaa konetta niin kauan että kone keittää.
Hodarin koneen lämmöntuotto ei nyt kuitenkaan kovin suuri ole joten kone on käynyt varsin pitkään.

Laakerivikaisena käyttäminen lisää vaan remontin kustannuksia. Huonolla tuurilla menee nyt kanki ja kampiakselikin uusiksi.
Tuotapa itekkin mietin, esim tyhjäkäynnilläki kestää ikuisuuden että hodarin kone lämpiää. mulla kävi kone noin 8sek kiertokangen laakeri selvänä ja kanki meni uusiksi ja kampiakselista saatiin niukin naukin jäljet piiloon vaikka akselia ei oltu ennemmin hiottu. kannattaa kyllä kysyä sieltä korjaamolta mitä ne on oikeen soosannu, uus kampiakseli maksaa kuitenkin euro 4x4partsilla sen 1700€ ja sjoen marmorilta tingitty hinta 1900€
Uuden kangen hinta marmorilla oli sen 407€/kpl mutta vanhasta saa etevän koristeen olohuoneen seinälle! eikä morsiankaa valita ku on niin kallis koriste! nimim. olohuoneen seinällä naulas roikkuu meillä hodarin kanki

kampiakseli kannattaa viedä IKH moottorihiomolle kauhajoelle, makso yhden kaulan hionta ja 13kiillotus + laakerit 200€

jos isompaa fööniä meinaat ja vanha on kunnos nii myykkö mulle ku mulla puuttuu se pala siivestä?
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten