Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 28.01.2021, 23:44
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Tuohan on vielä Rautaa? siis eikö kattoa saa vaihtaa?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja runneristi Näytä viesti
Hiukan yllätävästi pari sopivan oloista nyrkkipajaa sanoi, että koko katon vaihto ei onnistuisi nykylakien vuoksi, jos katsastuksesta mielii saada kotteron läpi ilman valkoisia valheita

alkaa huolestuttavasti näyttää, että pitää ko. auto rusinana myydä ellen sitten löydä kodin lähistöltä sopivaa tallia, jos itse koittais askarrella oikomisen parissa.


Jos on vakuutusyhtiö maksanut jotain lunastamisen sijaan, Niin onko riski, että vakuutusyhtiön vauriotarkastus on nähtävillä myös katsastuskonttorilla?
Ja jos on tehty jotain, mikä ei ole sallittu, niin tulee ilmi? (ei ole tarkoitus masentaa, tuo minun nimimerkin mukainen BJ on todella vaarallinen verrattuna tuohon sinun 120...)

Toki, jos haluaa itse oikoa, niin pari hydraulitunkkia, sähköhöylä, kumivasara ja lankkua... 10 vuotta saa katolle aikaa, kun maalaa sinkkimaalilla molemmin puolin.


Noissa uudemmissa autoissa, niissä "Sika" -Kiteillä kasatuissa, missä katto on sekaisin alumiinia ja suurlujuusteräksiä pintapeltien kanssa/alla, korjaaminen onnistuu vain k.o merkin siihen erikoistuneella koripajalla.
(ja näitä "pitkäkattotraktorien" korjaamoja on suomessakin, ei tarvitse lähteä länsinaapuriin tehtaalle.)

Pari tolppakattoa on vaihdettu, toki vuosikymmeniä sitten.
Viimmeisestä "kotelo-kerrosrakenteesta" minkä korjasin, riitti digikameran kuvat jokaisesta kerroksesta, ennen ja jälkeen; ja vaurioituneet kohdat peräkopissa kyydissä konttorilla. toki aikaa on vuosia...

-Matti- varmaan osaa enemmän kertoa enemmän näistä "leimakelpoisuuksita"
Vastaa lainaten